Produktfotos

 

Flasker med etiketter  

Produktfotos udgør en særlig gren indenfor fotofaget.  Der stilles en lang række krav til professionelle produktfotos. F.eks. kan farver skulle være 100% rigtige. Hertz Media råder over de nødvendige værktøjer til at sikre opfyldelsen af disse krav.


Som eksempel kan nævnes, at vore skærme farvejusteres med professionelt kalibreringsudstyr, ligesom vi kontrollerer hvid- og farvebalance ved optagelserne.


Ofte sker fotograferingen før produktlanceringen, og optagelserne kan derfor være fortolige, indtil selve lanceringen. Vi honorerer naturligvis sådanne diskressionsønsker.


Vi arbejder sammen med professionelle lay-out og print-partnere, så brochurer, bannere, annonceringsmateriale m.v. bliver af højeste kvalitet.


Ud over den faglige professionalisme medbringer vi vores kreativitet til disse opgaver - en skæv vinkel eller et uortodokst set-up kan være lige dét, der gør forskellen.

 

<< 1/4 >>
 


Produktetiketter
indeholder de budskaber, som producenten ønsker at knytte til produktet. Et kvalitetsprodukt bør præsenteres med en kvalitetssignalerende etikette.


Her er nogle eksempler.

 


Simple Picture Slideshow:
Could not find folder /home/hertzadm/public_html/images/foto/foreveryone/landscape
 


Billeder til websteder er væsentlige for, at disse opfattes levende og oplysende. Samtidig skal billederne kunne anvendes i brochurer, på visitkort, som medieberedskab m.v., så man sikrer et énsartet look-and-feel.


Eksemplerne her er fra Solveig Berners hjemmeside for hendes klinik for hudpleje og velvære, forEveryOne.  Hjemmesiden er et turn-key-projekt fra Hertz Media, incl. fotooptagelser on location.

 


Simple Picture Slideshow:
Could not find folder /home/hertzadm/public_html/images/foto/foreveryone/portrait

 

 

Priser:


Kontakt os for tilbud.